Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Dział Współpracy z Pracodawcami i Obsługi Klienta

Osoba

Stanowisko /
realizowane zadania

Nr telefonu / litery

Piętro / korytarz /
nr pokoju

Krystyna Pituch Kierownik Działu 15-643-37-82 I/B/22
Doradcy klienta instytucjonalnego - obsługa pracodawców
Agnieszka Borysowicz Pośrednictwo pracy

15-643-37-50

15-643-37-51

15-643-37-91

Parter/1
Agnieszka Lasińska
Anna Czajka
Paweł Zięba
Agnieszka Faraś 15-643-37-52 Parter/2
Katarzyna Jędrusińska

Doradcy klienta indywidualnego - obsługa bezrobotnych (nazwiska wg liter)

Barbara Budziło P-Pó   15-643-37-63 Parter/3  
Anna Pasieka L,Pr-Py, R
Jacek Dziedzic H, K-Kn, N, U  15-643-37-60 Parter/5    
Gabriela Haliniak Ko, T  15-643-37-54
Beata Maciąg A, F, I, ł i obsługa poszukujących pracy  15-643-37-59
Anna Wróbel Kó,-Ky, Ż, Ź  15-643-37-60
Ewelina Janiec St-Sz

15-643-37-83

I/B/24

Elżbieta Grzybowska O, S-Sr
Renata Iskra G, Ś, Z   15-643-37-84
Małgorzata Tofil  
M
Paulina Jarosz-Kluk Be-Bę, C, Ć

15-643-38-06

 I/C/32
Monika Motyka B (bez Be-Bę)
Agnieszka Czarnecka D, E, J  15-643-38-07  I/C/33

Piotr Dziopak

W

Do zadań Działu Współpracy z Pracodawcami i Obsługi Klienta należy w szczególności:

  • Ustalanie profilu pomocy dla bezrobotnego.
  • Opracowanie i realizacja indywidualnych planów działania (IPD) dla osób bezrobotnych
    i poszukujących pracy, z uwzględnieniem ustalonego profilu pomocy.
  • Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi i poszukującymi pracy.
  • Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o przysługujących im prawach i obowiązkach.
  • Promocja usług i realizowanych przez PUP programów rynku pracy, w tym projektów  współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy.
  • Przyjmowanie od bezrobotnych i poszukujących pracy zgłoszeń podjęć pracy oraz działalności gospodarczej.
  • Aktualizowanie danych ewidencyjnych bezrobotnych i poszukujących pracy na podstawie przedkładanych dokumentów (dotyczących m.in. kwalifikacji i uprawnień zawodowych, umiejętności, niezdolności do pracy) oraz zgłoszeń wyjazdów za granicę lub pozostawania
    w sytuacji powodującej brak gotowości do podjęcia zatrudnienia.
  • Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia, m.in. poprzez kierowanie na zgłoszone oferty pracy, w tym na subsydiowane miejsca pracy finansowane ze środków Funduszu Pracy, PFRON, funduszy unijnych i innych.
  • Udzielanie informacji o ofertach pracy zamieszczanych w prasie, Internecie oraz o projektach adresowanych do bezrobotnych realizowanych przez inne instytucje.
  • Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na badania lekarskie lub psychologiczne mające na celu - stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, prac społecznie użytecznych, uczestnictwa w szkoleniu, - określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu, - umożliwienia wydania opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.
  • Kierowanie bezrobotnych do wykonywania prac społecznie użytecznych oraz do udziału  w Programie Aktywizacja i Integracja (PAI) i do innych form zatrudnienia wspieranego.
  • Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na oferty stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.
  • Kierowanie bezrobotnych na stanowiska pracy tworzone przez pracodawców w ramach udzielanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego pożyczek na utworzenie stanowiska pracy dla bezrobotnego.
  • Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
  • Kierowanie bezrobotnych, na wniosek ośrodka pomocy społecznej, do uczestnictwa w kontrakcie socjalnym, indywidualnym programie usamodzielnienia, lokalnym programie pomocy społecznej lub indywidualnym programie zatrudnienia socjalnego.
  • Kierowanie bezrobotnych do realizatora działań aktywizacyjnych, któremu Marszałek Województwa zlecił wykonywanie działań aktywizacyjnych.
  • Wydawanie przyznanych bezrobotnym bonów: stażowego, szkoleniowego,  zatrudnieniowego
    i udzielanie wsparcia w poszukiwaniu odpowiedniej oferty stażu, szkolenia lub zatrudnienia.
  • Finansowanie kosztów licencji oraz egzaminów na uzyskanie uprawnień lub tytułów zawodowych.
  • Finansowanie kosztów studiów podyplomowych.
  • Udzielanie pożyczek na sfinansowanie kosztów szkolenia.
  • Pomoc bezrobotnym i poszukującym pracy w wyborze szkolenia oraz informowanie o rynkowej ofercie szkoleniowej.
  • Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w wyborze odpowiedniego zatrudnienia, miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także w przygotowaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy w ramach poradnictwa zawodowego.
  • Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
  • Tworzenie i bieżąca aktualizacja zasobu informacji zawodowej.
  • Prowadzenie banku programów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych w zakresie informacji zawodowej.
  • Gromadzenie informacji, literatury fachowej i pomocy dydaktycznych niezbędnych w pracy doradcy zawodowego.
  • Udzielanie pomocy pracodawcom w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych
    i poszukujących pracy oraz we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych.
  • Wspieranie osób niepełnosprawnych w podejmowaniu aktywności zawodowej poprzez udział
    w dostępnych formach i programach w zakresie rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych realizowanych przez PUP i inne podmioty rynku pracy.

Redakcja strony: Dział Współpracy z Pracodawcami i Obsługi KlientaRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 3277

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl