Dział Współpracy z Pracodawcami i Obsługi Klienta
Osoba |
Stanowisko / realizowane zadania
|
Nr telefonu / litery |
Piętro / korytarz / nr pokoju
|
Krystyna Pituch
|
Kierownik Działu |
15-643-37-82 |
I/B/22 |
Doradcy klienta instytucjonalnego - obsługa pracodawców |
Agnieszka Borysowicz
|
Pośrednictwo pracy |
15-643-37-50
15-643-37-51
15-643-37-91
|
Parter/1 |
Agnieszka Lasińska
|
Anna Czajka
|
Paweł Zięba
|
Agnieszka Faraś
|
15-643-37-52 |
Parter/2 |
Katarzyna Jędrusińska
|
Doradcy klienta indywidualnego - obsługa bezrobotnych (nazwiska wg liter)
|
Barbara Budziło
|
P-Pó |
15-643-37-63 |
Parter/3 |
Anna Pasieka
|
L,Pr-Py, R |
Jacek Dziedzic
|
H, K-Kn, N, U |
15-643-37-60 |
Parter/5 |
Gabriela Haliniak
|
Ko, T |
15-643-37-54 |
Beata Maciąg
|
A, F, I, ł i obsługa poszukujących pracy |
15-643-37-59 |
Anna Wróbel
|
Kó,-Ky, Ż, Ź |
15-643-37-60 |
Ewelina Janiec
|
St-Sz |
15-643-37-83
|
I/B/24
|
Elżbieta Grzybowska
|
O, S-Sr |
Renata Iskra
|
G, Ś, Z |
15-643-37-84 |
Małgorzata Tofil
|
M |
Paulina Jarosz-Kluk
|
Be-Bę, C, Ć |
15-643-38-06
|
I/C/32 |
Monika Motyka
|
B (bez Be-Bę) |
Agnieszka Czarnecka
|
D, E, J |
15-643-38-07 |
I/C/33 |
Piotr Dziopak
|
W |
Do zadań Działu Współpracy z Pracodawcami i Obsługi Klienta należy w szczególności:
- Ustalanie profilu pomocy dla bezrobotnego.
- Opracowanie i realizacja indywidualnych planów działania (IPD) dla osób bezrobotnych
i poszukujących pracy, z uwzględnieniem ustalonego profilu pomocy.
- Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi i poszukującymi pracy.
- Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o przysługujących im prawach i obowiązkach.
- Promocja usług i realizowanych przez PUP programów rynku pracy, w tym projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy.
- Przyjmowanie od bezrobotnych i poszukujących pracy zgłoszeń podjęć pracy oraz działalności gospodarczej.
- Aktualizowanie danych ewidencyjnych bezrobotnych i poszukujących pracy na podstawie przedkładanych dokumentów (dotyczących m.in. kwalifikacji i uprawnień zawodowych, umiejętności, niezdolności do pracy) oraz zgłoszeń wyjazdów za granicę lub pozostawania
w sytuacji powodującej brak gotowości do podjęcia zatrudnienia.
- Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia, m.in. poprzez kierowanie na zgłoszone oferty pracy, w tym na subsydiowane miejsca pracy finansowane ze środków Funduszu Pracy, PFRON, funduszy unijnych i innych.
- Udzielanie informacji o ofertach pracy zamieszczanych w prasie, Internecie oraz o projektach adresowanych do bezrobotnych realizowanych przez inne instytucje.
- Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na badania lekarskie lub psychologiczne mające na celu - stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, prac społecznie użytecznych, uczestnictwa w szkoleniu, - określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu, - umożliwienia wydania opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.
- Kierowanie bezrobotnych do wykonywania prac społecznie użytecznych oraz do udziału w Programie Aktywizacja i Integracja (PAI) i do innych form zatrudnienia wspieranego.
- Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na oferty stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.
- Kierowanie bezrobotnych na stanowiska pracy tworzone przez pracodawców w ramach udzielanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego pożyczek na utworzenie stanowiska pracy dla bezrobotnego.
- Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy na szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
- Kierowanie bezrobotnych, na wniosek ośrodka pomocy społecznej, do uczestnictwa w kontrakcie socjalnym, indywidualnym programie usamodzielnienia, lokalnym programie pomocy społecznej lub indywidualnym programie zatrudnienia socjalnego.
- Kierowanie bezrobotnych do realizatora działań aktywizacyjnych, któremu Marszałek Województwa zlecił wykonywanie działań aktywizacyjnych.
- Wydawanie przyznanych bezrobotnym bonów: stażowego, szkoleniowego, zatrudnieniowego
i udzielanie wsparcia w poszukiwaniu odpowiedniej oferty stażu, szkolenia lub zatrudnienia.
- Finansowanie kosztów licencji oraz egzaminów na uzyskanie uprawnień lub tytułów zawodowych.
- Finansowanie kosztów studiów podyplomowych.
- Udzielanie pożyczek na sfinansowanie kosztów szkolenia.
- Pomoc bezrobotnym i poszukującym pracy w wyborze szkolenia oraz informowanie o rynkowej ofercie szkoleniowej.
- Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w wyborze odpowiedniego zatrudnienia, miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także w przygotowaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy w ramach poradnictwa zawodowego.
- Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
- Tworzenie i bieżąca aktualizacja zasobu informacji zawodowej.
- Prowadzenie banku programów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych w zakresie informacji zawodowej.
- Gromadzenie informacji, literatury fachowej i pomocy dydaktycznych niezbędnych w pracy doradcy zawodowego.
- Udzielanie pomocy pracodawcom w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych
i poszukujących pracy oraz we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych.
- Wspieranie osób niepełnosprawnych w podejmowaniu aktywności zawodowej poprzez udział
w dostępnych formach i programach w zakresie rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych realizowanych przez PUP i inne podmioty rynku pracy.
Redakcja strony: Dział Współpracy z Pracodawcami i Obsługi KlientaRejestr zmian
- Publikacja:Bednarowicz Grzegorz2014-10-28 13:42:34
- Aktualizacja:Bednarowicz Grzegorz2016-06-02 10:57:22
- Zatwierdzenie:Maślach Ewa2016-06-02 10:57:06
- Wytworzenie:Maślach Ewa2016-06-02 10:57:06