Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestry i ewidencje

Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w PUP w Stalowej Woli

Zgonie z obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli prowadzone są niżej wymienione rejestry i ewidencje:

 Dział Organizacyjno – Administracyjny:

  • Rejestr uchwał Powiatowej Rady Zatrudnienia w Stalowej Woli,
  • Rejestr Zarządzeń Dyrektora PUP w Stalowej Woli,
  • Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych, ewidencja ilościowo – wartościowa,
  • Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych,
  • Ewidencja sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania,
  • Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników PUP przez Starostę Stalowowolskiego,
  • Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników PUP przez Dyrektora PUP w Stalowej Woli,
  • Rejestry kancelaryjne (korespondencji wpływającej do PUP, kontroli zewnętrznych, korespondencji wysyłanej z PUP - pocztowe książki nadawcze, rejestr zwolnień chorobowych osób bezrobotnych),
  • Rejestr zwolnień chorobowych pracowników PUP, rejestr wyjść służbowych ,
  • Rejestr wyjść w sprawach prywatnych i ich odpracowania,
  • Rejestr delegacji służbowych,
  • Rejestr skarg i wniosków oraz rejestr osób zgłaszających się w tych sprawach do Dyrektora PUP,
  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  • Ewidencja szkoleń pracowników,
  • Ewidencja Zakładowej Składnicy Akt (spisy zdawczo – odbiorcze, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej),
  • Rejestr wydanych pieczątek pracownikom PUP,
  • Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych pracowników i klientów Urzędu oraz upoważnień pracowników Urzędu do dostępu do Systemu Informatycznego,
  • Ewidencja uprawnień do samodzielnego przebywania w pomieszczeniach PUP (Firmy zewnętrzne świadczące usługi na rzecz PUP, np. sprzątanie),
  • Ewidencja pobierania i zdawania kluczy do pomieszczeń i lokali PUP,
  • Rejestr zamówień publicznych.

Dział Ewidencji i Świadczeń oraz Referat Rejestracji i Informacji:

  •  Ewidencja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w SI SYRIUSZ,
  • Ewidencja osób zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia statusu bezrobotnego,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia statusu i prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do stypendiów,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do dodatku szkoleniowego,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
  • Rejestr wniosków o przyznanie prawa do dodatku aktywizacyjnego,
  • Rejestr decyzji dotyczących przyznania prawa do dodatku aktywizacyjnego,
  • Rejestr postanowień w sprawach dotyczących osób bezrobotnych,
  • Rejestr zaświadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • Rejestr zaświadczeń dotyczących okresu i wysokości pobieranego zasiłku ( Rp-7 ),
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do świadczeń dla bezrobotnych wydanych przez inny organ,
  • Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do świadczeń rolników,
  • Rejestr odwołań przekazywanych do organów odwoławczych,
  • Rejestr odwołań załatwionych we własnym zakresie,
  • Ewidencja tytułów wykonawczych,
  • Ewidencja upomnień w sprawach dotyczących zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,
  • Rejestr postanowień w sprawach dotyczących osób bezrobotnych.

Referat Instrumentów Rynku Pracy:

  • Rejestr wniosków o realizację projektów,
  • Rejestr wniosków o refundację kosztów wyposażenia i doposażenia miejsc pracy,
  • Rejestr umów w sprawie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia miejsc pracy i ich realizacja,
  • Rejestr wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych,
  • Rejestr umów w sprawie organizacji prac interwencyjnych,
  • Rejestr wniosków o refundację z tytułu prac interwencyjnych,
  • Rejestr wniosków o zorganizowanie robót publicznych,
  • Rejestr umów w sprawie organizacji robót publicznych i ich realizacja,
  • Rejestr wniosków o refundację z tytułu robot publicznych,
  • Rejestr wniosków o zorganizowanie stażu,
  • Rejestr umów w sprawie organizacji staży,
  • Rejestr skierowań na badania lekarskie dotyczące zdolności bezrobotnego do odbywania stażu,
  • Rejestr wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  • Rejestr umów o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  • Wykazy pracodawców korzystających z pomocy w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych
    • wykaz zawartych umów,
  • Rejestr umów w sprawie refundacji składek na ubezpieczenie społeczne,
  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania.

Referat Pośrednictwa Pracy:

  • Baza danych o pracodawcach,
  • Ewidencja ofert pracy zgłoszonych do PUP z terenu powiatu,
  • Ewidencja ofert pracy zgłoszonych do PUP z poza terenu powiatu,
  • Rejestr ofert pracy w ramach EURES,
  • Rejestr międzynarodowych ofert pracy poza siecią EURES,
  • Rejestr zwolnień grupowych,
  • Rejestr skierowań do pracy,
  • Ewidencja podjęć pracy,
  • Ewidencja giełd pracy,
  • Rejestr wniosków o zaopiniowanie wniosku o zezwolenie na pracę cudzoziemca,
  • Ewidencja oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom,
  • Ewidencja ofert stażowych,
  • Rejestr skierowań na badania lekarskie.

Referat Poradnictwa Zawodowego:

  • Rejestr porad indywidualnych,
  • Rejestr porad grupowych,
  • Rejestr kart usług doradczych,
  • Rejestr udzielanych indywidualnych informacji zawodowych,
  • Rejestr udzielanych grupowych informacji zawodowych,
  • Bazy danych o zawodach na lokalnym rynku pracy,
  • Rejestr skierowań na badania lekarskie,
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu z zakresu umiejętności poszukiwania pracy,
  • Rejestr zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach aktywizacyjnych,
  • Rejestr osób korzystających z indywidualnej pomocy Lidera Klubu Pracy, w tym korzystających z dostępu do informacji i elektronicznych baz danych,
  • Rejestr wydanych opinii.

Referat Rozwoju Zawodowego:

  • Ewidencja kart kandydata na szkolenie,
  • Ewidencja skierowań na szkolenie,
  • Ewidencja wniosków o skierowanie na szkolenie,
  • Ewidencja szkoleń grupowych,
  • Ewidencja szkoleń indywidualnych,
  • Rejestr zamówień publicznych dotyczących szkoleń,
  • Rejestr szkoleń indywidualnych i grupowych dla osób niepełnosprawnych.

Radca Prawny:

  • Rejestr spraw sądowych.

Redakcja strony: Rejestry i ewidencjeRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 2090

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl