Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Dział Organizacyjno Administracyjny

Osoba Stanowisko Nr telefonu Piętro/korytarz/nr pokoju
Ewa Maślach Kierownik Działu 15-643-37-70 I/A/11
Monika
Płachetko-Członka
Stanowisko ds. kadr 15-643-37-81 I/B/21
Krszysztof Morąg Stanowisko ds. administracyjnych
Grzegorz Bednarowicz Stanowiska ds. obsługi informatycznej 15-643-37-86 I/B/26
Anna Marchut 15-643-37-85
Paweł Sieczkoś Stanowisko ds. administracyjnych

Do zakresu zadań podstawowych Działu Organizacyjno-Administracyjnego
w szczególności należy:nych.

  • Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, w tym regulaminu pracy, regulaminu organizacyjnego i innych niezbędnych do funkcjonowania PUP.
  • Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych oraz czuwanie nad ich przestrzeganiem.
  • Koordynowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP.
  • Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora.
  • Prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych, w tym przyjmowanie poczty elektronicznej.
  • Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora.
  • Prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP m.in. poprzez:
  • zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy,
  • prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniami i awansowaniem pracowników, przyznawaniem nagród, wyróżnień i stosowaniem kar,
  • kontrolę dyscypliny pracy,
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników PUP,
  • opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników PUP we współpracy z instytucjami i jednostkami szkoleniowymi.
  • Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów.
  • Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Obsługa PRRP.
  • Administrowanie stroną podmiotową PUP w Biuletynie Informacji Publicznej i stroną internetową PUP oraz aktualizacja zamieszczanych w nich informacji we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
  • Administrowanie majątkiem PUP, m.in. poprzez:
    • gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi, w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ewidencji komputerowej w programie STOCK,
    • zapewnienie właściwego funkcjonowania systemu i sprzętu łączności,
    • gospodarowanie samochodem służbowym oraz prowadzenie gospodarki paliwowej,
    • zabezpieczenie mienia PUP, w tym ubezpieczenie, monitoring, funkcjonowanie Systemu Sygnalizacji Włamania oraz ppoż, konserwacja urządzeń,
    • prowadzenie spraw związanych z opłatą podatków od nieruchomości oraz dostawą mediów niezbędnych do funkcjonowania PUP.
  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym, wyposażeniem PUP - zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpieczenie komórek organizacyjnych w druki, formularze i pieczęcie urzędowe stosowane
    w PUP.
  • Zabezpieczenie utrzymania czystości w pomieszczeniach PUP i prowadzenie spraw związanych
    z zapewnieniem estetyki i remontów lokali.
  • Prowadzenie spraw dot. bhp i ochrony przeciwpożarowej.
  • Administrowanie siecią komputerową i elektroniczną bazą danych m.in. poprzez:
    • zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego, sieci komputerowej, sprzętu komputerowego i innego sprzętu technicznego,
    • nadzór nad rozwojem i prawidłową eksploatacją oprogramowania,
    • zapewnienie bezpieczeństwa informacji i danych osobowych w systemie informatycznym,
    • tworzenie bazy danych statystycznych.
  • Przygotowywanie informacji statystycznych dla potrzeb analizy rynku pracy, w tym sporządzanie sprawozdań MPiPS–01.
  • Obsługa programu Płatnik w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób uprawnionych.
  • Prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt.
  • Gromadzenie dokumentacji dotyczących kontroli zewnętrznych w PUP, sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych oraz przygotowanie, na polecenie Dyrektora, przeprowadzenia kontroli wewnętrznych.

Redakcja strony: Dział Organizacyjno AdministracyjnyRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 1616

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl