Rejestry i ewidencje
Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w PUP w Stalowej Woli
Zgonie z obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli prowadzone są niżej wymienione rejestry i ewidencje:
Dział Organizacyjno – Administracyjny:
- Rejestr uchwał Powiatowej Rady Zatrudnienia w Stalowej Woli,
- Rejestr Zarządzeń Dyrektora PUP w Stalowej Woli,
- Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych, ewidencja ilościowo – wartościowa,
- Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych,
- Ewidencja sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania,
- Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników PUP przez Starostę Stalowowolskiego,
- Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników PUP przez Dyrektora PUP w Stalowej Woli,
- Rejestry kancelaryjne (korespondencji wpływającej do PUP, kontroli zewnętrznych, korespondencji wysyłanej z PUP - pocztowe książki nadawcze, rejestr zwolnień chorobowych osób bezrobotnych),
- Rejestr zwolnień chorobowych pracowników PUP, rejestr wyjść służbowych ,
- Rejestr wyjść w sprawach prywatnych i ich odpracowania,
- Rejestr delegacji służbowych,
- Rejestr skarg i wniosków oraz rejestr osób zgłaszających się w tych sprawach do Dyrektora PUP,
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- Ewidencja szkoleń pracowników,
- Ewidencja Zakładowej Składnicy Akt (spisy zdawczo – odbiorcze, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej),
- Rejestr wydanych pieczątek pracownikom PUP,
- Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych pracowników i klientów Urzędu oraz upoważnień pracowników Urzędu do dostępu do Systemu Informatycznego,
- Ewidencja uprawnień do samodzielnego przebywania w pomieszczeniach PUP (Firmy zewnętrzne świadczące usługi na rzecz PUP, np. sprzątanie),
- Ewidencja pobierania i zdawania kluczy do pomieszczeń i lokali PUP,
- Rejestr zamówień publicznych.
Dział Ewidencji i Świadczeń oraz Referat Rejestracji i Informacji:
- Ewidencja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w SI SYRIUSZ,
- Ewidencja osób zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia statusu bezrobotnego,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia statusu i prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do stypendiów,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do dodatku szkoleniowego,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- Rejestr wniosków o przyznanie prawa do dodatku aktywizacyjnego,
- Rejestr decyzji dotyczących przyznania prawa do dodatku aktywizacyjnego,
- Rejestr postanowień w sprawach dotyczących osób bezrobotnych,
- Rejestr zaświadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy,
- Rejestr zaświadczeń dotyczących okresu i wysokości pobieranego zasiłku ( Rp-7 ),
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do świadczeń dla bezrobotnych wydanych przez inny organ,
- Rejestr decyzji dotyczących ustalenia prawa do świadczeń rolników,
- Rejestr odwołań przekazywanych do organów odwoławczych,
- Rejestr odwołań załatwionych we własnym zakresie,
- Ewidencja tytułów wykonawczych,
- Ewidencja upomnień w sprawach dotyczących zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,
- Rejestr postanowień w sprawach dotyczących osób bezrobotnych.
Referat Instrumentów Rynku Pracy:
- Rejestr wniosków o realizację projektów,
- Rejestr wniosków o refundację kosztów wyposażenia i doposażenia miejsc pracy,
- Rejestr umów w sprawie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia miejsc pracy i ich realizacja,
- Rejestr wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych,
- Rejestr umów w sprawie organizacji prac interwencyjnych,
- Rejestr wniosków o refundację z tytułu prac interwencyjnych,
- Rejestr wniosków o zorganizowanie robót publicznych,
- Rejestr umów w sprawie organizacji robót publicznych i ich realizacja,
- Rejestr wniosków o refundację z tytułu robot publicznych,
- Rejestr wniosków o zorganizowanie stażu,
- Rejestr umów w sprawie organizacji staży,
- Rejestr skierowań na badania lekarskie dotyczące zdolności bezrobotnego do odbywania stażu,
- Rejestr wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
- Rejestr umów o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
- Wykazy pracodawców korzystających z pomocy w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych
- Rejestr umów w sprawie refundacji składek na ubezpieczenie społeczne,
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
Referat Pośrednictwa Pracy:
- Baza danych o pracodawcach,
- Ewidencja ofert pracy zgłoszonych do PUP z terenu powiatu,
- Ewidencja ofert pracy zgłoszonych do PUP z poza terenu powiatu,
- Rejestr ofert pracy w ramach EURES,
- Rejestr międzynarodowych ofert pracy poza siecią EURES,
- Rejestr zwolnień grupowych,
- Rejestr skierowań do pracy,
- Ewidencja podjęć pracy,
- Ewidencja giełd pracy,
- Rejestr wniosków o zaopiniowanie wniosku o zezwolenie na pracę cudzoziemca,
- Ewidencja oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom,
- Ewidencja ofert stażowych,
- Rejestr skierowań na badania lekarskie.
Referat Poradnictwa Zawodowego:
- Rejestr porad indywidualnych,
- Rejestr porad grupowych,
- Rejestr kart usług doradczych,
- Rejestr udzielanych indywidualnych informacji zawodowych,
- Rejestr udzielanych grupowych informacji zawodowych,
- Bazy danych o zawodach na lokalnym rynku pracy,
- Rejestr skierowań na badania lekarskie,
- Rejestr wydanych zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu z zakresu umiejętności poszukiwania pracy,
- Rejestr zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach aktywizacyjnych,
- Rejestr osób korzystających z indywidualnej pomocy Lidera Klubu Pracy, w tym korzystających z dostępu do informacji i elektronicznych baz danych,
- Rejestr wydanych opinii.
Referat Rozwoju Zawodowego:
- Ewidencja kart kandydata na szkolenie,
- Ewidencja skierowań na szkolenie,
- Ewidencja wniosków o skierowanie na szkolenie,
- Ewidencja szkoleń grupowych,
- Ewidencja szkoleń indywidualnych,
- Rejestr zamówień publicznych dotyczących szkoleń,
- Rejestr szkoleń indywidualnych i grupowych dla osób niepełnosprawnych.
Radca Prawny:
Redakcja strony: Rejestry i ewidencjeRejestr zmian
- Publikacja:Bednarowicz Grzegorz2014-10-28 14:14:40
- Aktualizacja:Bednarowicz Grzegorz2014-10-28 14:14:49
- Zatwierdzenie:Maślach Ewa2014-10-28 14:14:43
- Wytworzenie:Maślach Ewa2014-10-28 14:14:43